MBI over MBI

Kennisbank

Lees meer in onze kennisbank of neem contact met ons op.

Op deze pagina vindt u een veelgestelde vragen en een overzicht van artikelen met achtergrond informatie over (beton) sierbestrating, keramiek, verwerking en onderhoud.

Veelgestelde vragen

Gezien op Eigen Huis en Tuin: wat is het product dat is verwerkt?

Alle inspiratiepagina’s met productvermelding vindt u hier.

Wanneer is de showtuin in Kampen open?

Elke werkdag vrij toegankelijk tijdens kantoortijden (08:00-17:00 uur). Let op: wij verkopen niet rechtstreeks aan particulieren, hiervoor zoekt u een MBI-dealer.

Is er iemand in de MBI showtuin (Kampen) die mij kan rondleiden?

Nee, helaas is er geen verkoopmedewerker aanwezig aangezien wij niet rechtstreeks aan particulieren verkopen.

Kan ik als particulier rechtstreeks kopen bij MBI?

Wij verkopen niet rechtstreeks aan particulieren, hiervoor zoekt u een MBI-dealer bij u in de buurt.

Ik wil graag een brochure ontvangen.

Als particulier kunt u een brochure aanvragen bij een dealer.

In andere gevallen kunt u contact opnemen via infobouw@mbi.nl voor de bouwbrochure en infotuin@mbi.nl voor de tuinbrochure.

Waar kan ik terecht voor reclamaties?

In eerste instantie kunt u terecht bij de dealer waar u het product hebt gekocht. Wanneer in overleg met de dealer wordt vastgesteld dat de reclamatie niet afdoende door hen kan worden afgehandeld, zal deze u verwijzen naar onze Service Dienst. Let op: de dealer dient hiervoor een formulier bij ons in.

Met welk voegmiddel kan ik mijn MBI bestrating het beste voegen?

Raadpleeg ons voegadvies om te bepalen welk voegmiddel geschikt is voor uw type ondergrond en bestrating.

Waar kan ik een tuindealer in België vinden?

Verdelers in België vindt u op www.mbituin.nl/erkende-dealers/.

Waar kan ik product- en sfeerfoto's vinden?

Beeldmateriaal kunt u vinden in onze online beeldenbank. Niet gevonden wat u zocht? Vraag het aan bij marketing@mbi.nl.

Is mijn gewenste product op voorraad? / Gewenste artikel is uit assortiment, wat nu?

Bent u particulier of hovenier, dan verwijzen wij u door naar ons landelijk dealernetwerk voor actueel aanbod en voorraden. Wij houden onze dealers continu op de hoogte van onze voorraadstanden en levertijden. Is uw gewenste GeoCeramica® tegel tijdelijk niet op voorraad bij de dealer of uit het assortiment, dan kunt u de dealer vragen naar een vervangende GeoCeramica® tegel.

Als dealer willen wij MBI in ons assortiment opnemen.

Neem voor een afspraak contact op met Sales afdeling via +31 383 994 200.

Waar vind ik legvoorbeelden?

Legverbanden voor wildverband tegels vindt u hier.

Waar vind ik GeoCeramica® specials (traptreden, zwembadranden, etc.)?

Speciale GeoCeramica® elementen kunt u bestellen via de dealer. U kunt kiezen uit een aantal standaard opties of op maat gemaakte elementen.

Kan ik boren in GeoCeramica®?

Gaten boren in de GeoCeramica® kan, maar is niet nodig met GeoCeramica® In-lite ready. Gaat u GeoCeramica® tegels bestellen, geef dan direct bij uw dealer aan welke optie(s) voor uitsparingen je zoekt.

Kan ik GeoCeramica® ook als plavuis (zonder onderbeton) bestellen?

Ja! Al onze GeoCeramica® tegels kunnen ook als plavuis (mee)besteld worden bij de dealer.

Hoe kan ik vlekken verwijderen uit mijn betontegels?

De beste manier om betontegels met beschermlaag te reinigen is met warm water en milde, professionele schoonmaakmiddelen. Lees meer in onderhoudstips.

Neem Contact met ons op.

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, verwijzen wij naar ons landelijk dealernetwerk voor vragen over het assortiment, onderhoud en verwerking. Wanneer uw MBI dealer uw vraag niet kan beantwoorden, kunt u ten alle tijden bij ons terecht. Vul het formulier in en wij proberen u zo spoedig mogelijk te antwoorden. (Let op: wij verkopen niet rechtstreeks aan particulieren.)

Verzenden