Klachtenservice

Klachtenservice

U heeft een klacht. Wat jammer dat er iets niet goed is gegaan! Om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen, adviseren wij u om contact op te nemen met uw verkooppunt. U kunt onze sierbestrating op veel plaatsen kopen. Er is altijd een erkende MBI dealer bij u in de buurt. Ook kunt u onze sierbestrating rechtstreeks bij uw hovenier bestellen.

Erkende MBI dealers

MBI BV werkt met een landelijk geselecteerd dealerbeleid en hierdoor ontstaat de beste samenwerking. Onze dealers zijn onze “steenspecialisten”. U zult begrijpen dat wij geen acties kunnen ondernemen zonder medeweten van onze dealer. Uw dealer heeft toegang tot alle benodigde informatie om u goed te kunnen helpen met uw klacht.

Een klacht indienen

Waarom verloopt dit contact altijd via uw verkooppunt, vraagt u zich misschien af? Zij kennen uw situatie, kunnen nagaan wat er geleverd is en kunnen advies op maat geven. Even contact zoeken met uw dealer is dus altijd het eerste advies. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden bij uw verkooppunt:

  • Naam
  • Adres
  • Product
  • Leverdatum
  • Foto’s

Ga naar alle MBI dealers

Komt u er met de betreffende dealer samen niet uit? Indien jullie er niet uitkomen, kan uw dealer uw klacht (met foto’s) neerleggen bij hun contactpersoon bij MBI BV. Let op: wij verkopen niet rechtstreeks aan particulieren!

Meest gestelde vragen

Om jarenlang van uw terras te kunnen genieten geven wij u graag advies en tips.

Nog meer advies en tips? Lees verder:


Synoniemen: klacht, klachten, klachtenservice, indienen, bezwaar, ontevreden, tevreden, beklag, probleem, problemen

Reacties kunnen niet achtergelaten worden op dit moment.