Medewerker orderbeheer binnendienst (Veghel)

Vacature Medewerker orderbeheer binnendienst

Voor onze productielocatie in Veghel

MBI BV is onderdeel van de MBI Groep en is reeds 73 jaar een toonaangevend en innovatieve producent van betonnen gevel-, straat- en tuinstenen. MBI onderscheidt zich positief in vele opzichten. Niet alleen met kwalitatief hoogwaardige producten die prima passen in het kader van “duurzaam bouwen”, maar ook door een organisatie die erop gericht is klanten snel en efficiënt van dienst te zijn. De MBI Groep heeft circa 350 medewerkers die werkzaam zijn op de productie- en verkooplocaties in Veghel, Kampen, Aalst, Nieuw – Lekkerland, op de verkooplocatie in Wuppertal (Duitsland) en in het verkoopteam in België.

Functiedoel:

Je werkt als een spin in het web met verschillende afdelingen nauw samen aan het stroomlijnen en verbeteren van het orderproces. Je ondersteunt de gehele business groep Infra op operationeel niveau en bent de vraagbaak voor de Business Groep Infra. Doel van orderbeheer is om commercie te versterken en te ondersteunen, procesgang binnen de business groep te versnellen, contactmomenten te verminderen en verspillingen te elimineren.

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden:

In deze afwisselende functie begeleid je orders van het begin tot eind en ben je daarom medeverantwoordelijk voor verschillende kerntaken. Om specifieker te zijn: je beheert orders waardoor je de afdelingen verkoop binnendienst, verkoop buitendienst en klantleveringen ondersteunt en ontlast. Daarnaast werk je samen met afdelingen productieplanning en inkoop handelsartikelen. Samen met jouw directe collega draag je zorg voor zowel de interne en externe communicatie die nodig is voor een goed verloop van het orderproces van de BG Infra van MBI.

Tot je taken behoren:

  • in overleg met opdrachtgevers/ uitvoerders/ werkvoorbereiders vraag je leverschema’s op en overleg je met afdelingen productieplanning en inkoop of de gevraagde leverdata mogelijk zijn;
  • leverschema’s en wijzigingen hierin verwerk je en deze leg je samen met de gemaakte afspraken vast in SAP;
  • intern informeer je je collega’s over de voortgang van opdrachten;
  • extern communiceer je met onze opdrachtgevers/ werkvoorbereiders/ uitvoerders en ben je het aanspreekpunt voor hun;
  • je biedt service en voorziet in de behoefte aan informatie.

Functieprofiel eisen:

Voor deze functie zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega met afgeronde MBO+ opleiding. Je durft door te vragen en probeert duidelijk en helder een order in beeld te krijgen; je neemt initiatief en uiteraard krijg je daar ook de ruimte voor. Je bent accuraat, werkt zelfstandig maar kunt ook goed in teamverband functioneren. Neem een positieve instelling mee, ben leergierig en analytisch.
Herken je jezelf in bovenstaande, dan vragen wij jou om zo snel mogelijk te reageren. Kennis van de wegenbouwsector en SAP heeft een pré.
Overige belangrijke competenties zijn: Oog voor detail, Inventiviteit, Teamgeest, Eigenaarschap, Leergierigheid.

Aanbod:

Bij deze uitdagende en gevarieerde functie bieden wij marktconforme arbeidsvoorwaarden. En uiteraard krijg je de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen in deze dynamische branche.

Belangstelling?

Heb je interesse of vragen over bovenstaande functie? Stuur dan z.s.m. je CV en motivatiebrief in met onderstaand formulier of neem contact op met Niek Verkoelen via telefoonnummer 0413 – 349 538

NB. Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern geplaatst. Bij gebleken geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.


 

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Reacties kunnen niet achtergelaten worden op dit moment.