Medewerker Klantleveringen Veghel

Locatie: Veghel
Functie: Medewerker klantlevering
Aantal uren per week: 32- 40 uur per week
Bedrijf: MBI BV

MBI BV is onderdeel van de MBI Groep en is reeds 74 jaar een toonaangevende en innovatieve producent van betonnen gevel-, straat- en tuinstenen. MBI onderscheidt zich positief in vele opzichten. Niet alleen met kwalitatief hoogwaardige producten die prima passen in het kader van “duurzaam bouwen”, maar ook door een organisatie die erop gericht is klanten snel en efficiënt van dienst te zijn. De MBI Groep heeft circa 350 medewerkers die werkzaam zijn op de productie- en verkooplocaties in Veghel, Kampen, Aalst, Nieuw – Lekkerland, op de verkooplocatie in Wuppertal (Duitsland) en het verkoopteam in België.

Functiedoel:

Als medewerker afdeling Klantleveringen, ben je een belangrijke schakel in de Supply Chain. Jij houdt je op proactieve wijze bezig met het aannemen en volgens procedure verwerken van (telefonische) afroepen van uitvoerders uit de inframarkt. Dit voor zowel eigen geproduceerde producten als inkoop producten. Je verzorgt leveringen in het SAP-systeem, volgens afspraak met de klant en je voert expeditie taken uit. Je rapporteert aan de coördinator Klantleveringen.

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden:

  • Het verwerken van de afroepen en orders;
  • Het (telefonisch) verstrekken van informatie aan veelal uitvoerders over voorraden, levertijden en ingeplande vrachten;
  • Informatie uitwisselen met orderbeheer over doorlooptijden, start- en einde van het werk en afnameplicht van speciale producten;
  • Samenwerking met afdelingen Verkoop binnen- en buitendienst, Expeditie, Inkoop, Sales Support.

Zo ga jij ons team versterken:

Jij bent een enthousiaste collega met MBO werk- en denkniveau. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en je bent daarmee klantgericht. Je bent zowel een teamspeler als iemand die in staat is om zelfstandig en zorgvuldig te werken. Je neemt initiatief, je bent analytisch en denkt oplossingsgericht, je hebt een positieve instelling en je kan goed functioneren in een drukkere omgeving. Relevante werkervaring en/of kennis van met name de wegenbouwsector is geen vereiste maar wel een pré.

Je herkent je in de kernwaarden van MBI: Oog voor detail, Inventiviteit, Teamgeest, Eigenaarschap en Leergierigheid.

Waar kom je terecht?

Je komt terecht in een gezellig en hardwerkend team dat volop in ontwikkeling is. De afdeling klantleveringen valt onder verantwoordelijkheid van de Supply Chain manager. De afdeling bestaat uit 9 teamleden.

MBI is een gerenommeerd en dynamisch bedrijf en heeft marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 25 vakantiedagen, 12 ATV dagen, winstdeling, 3,5 procent eindejaarsuitkering. Hiernaast krijg je bij MBI de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen.

Belangstelling?

Heb je interesse in bovenstaande functie? Stuur dan je CV en motivatiebrief vóór 19 april naar bschaveling@mbi.nl of neem contact op met Boudewijn Schaveling via telefoonnummer 0413 – 349436.

NB. Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern geplaatst. Bij gebleken geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.

Reacties kunnen niet achtergelaten worden op dit moment.