Kennisbank voor Binnen
Veelgestelde vragen
Wanneer zijn jullie bereikbaar
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 17.00 uur.
Wanneer is het Inspiratie Centrum geopend?
Je bent welkom van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00-16.00 uur.
Is er iemand in het Inspiratie Centrum die mij kan rondleiden?
Als particulier kun je gewoon tijdens werktijden langskomen en vrij rondlopen. In het geval iemand aanwezig is in het Inspiratie Centrum kun je eventueel ook advies vragen.
Voor zakelijke relaties is een bezoek met begeleiding mogelijk. Hiervoor vragen wij je een afspraak in te plannen via onze afsprakenplanner.
Kan ik als particulier rechtstreeks kopen bij MBI?
Wij verkopen niet rechtstreeks aan particulieren, hiervoor verwijzen wij je door naar een MBI-dealer bij jou in de buurt.
Is mijn gewenste product op voorraad?
- Ben je al klant? Kijk voor voorraadinformatie in onze portal, Voorraad en bestelportaal | MBI Indoor.
- Ben je nog geen klant? Kom in contact met ons via infoindoor@mbi.nl.
- Ben je particulier, dan verwijzen wij je door naar ons landelijk dealernetwerk voor actuele voorraden.
Wat zijn de prijzen?
- Ben je al klant? Kijk voor voorraadinformatie in onze portal, Voorraad en bestelportaal | MBI Indoor.
- Ben je nog geen klant? Kom in contact met ons via infoindoor@mbi.nl.
- Ben je particulier, dan verwijzen wij je door naar ons landelijk dealernetwerk voor actuele voorraden.
Hoe lang is de levertijd na het plaatsen van een bestelling?
MBI heeft een levertijd van 48 uur (mits op voorraad). Bestellingen die vóór 12.00 uur binnenkomen, worden binnen 2 werkdagen geleverd.
Wat zijn de transportkosten?
Door ons afgegeven prijzen zijn altijd exclusief transportkosten. Standaard levering in Nederland kost per pallet, met een hoger tarief voor oversized pallets. Franco levering is mogelijk vanaf een bepaald netto factuurbedrag. Voor leveren naar België en Duitsland gelden hogere kosten en een hogere drempel voor franco levering. Levering is tot het dichtstbijzijnde punt naast de vrachtwagen op een verharde weg. Meer info, mail met infoindoor@mbi.nl
Extra kosten kunnen zijn:
- Spoedlevering binnen 48 uur en dezelfde dag tegen meerprijs.
- Toeslag voor levering aan particuliere adressen.
- Toeslagen voor levering met een kooiaap en naar de Waddeneilanden.
- Tijdstoeslagen voor levering vóór bepaalde tijden.
Zijn de tegels geschikt voor zowel vloeren als muren?
Alle vloertegels kunnen op muren verwerkt worden, maar niet alle muurtegels zijn geschikt voor de vloer. Mail infoindoor@mbi.nl of bel 0318-698585 voor meer informatie.
Zijn er speciale eigenschappen van de tegels, zoals slipweerstand of krasbestendigheid?
Voor extra informatie over de krasbestendigheid, slipweerstand, tegel diktes, etc. kan je contact opnemen via infoindoor@mbi.nl.
Hoe kan ik contact opnemen bij eventuele problemen of breuk na de aankoop?
- Meld breukschade binnen 48 uur na ontvangst via infoindoor@mbi.nl. Eventuele andere reclamaties moeten binnen 8 dagen na factuurdatum schriftelijk gemeld worden bij de afdeling Service via service@mbi.nl. Onze reclamatievoorwaarden zijn op te vragen via service@mbi.nl.
- Ben je particulier? Dan verwijzen wij je graag door naar de dealer waar je de producten hebt gekocht. Zij zullen je begeleiden in het verdere proces.