Herinrichting Designer Outlet Roermond

Facebook
Twitter
LinkedIn

Herinrichting Designer Outlet Roermond

Met 7,5 miljoen bezoekers per jaar is dit één van de grote publiekstrekkers van Nederland en speelt hierdoor een belangrijke rol in de economische ontwikkeling van de regio.

Retail maakt in het algemeen lastige tijden door. Leegstand en teruglopende bezoekers in winkelcentra is een erkend vraagstuk voor gemeenten. Designer Outlet Roermond, als meest succesvolle outlet centre van Europa, heeft hier met het totale ontwerp antwoord op gevonden. Van het herinrichtingsplan is onlangs fase 4 afgerond. Aan de prominente winkelstraat van het Outlet Centre willen wij in het bijzonder aandacht schenken. Naast de exclusieve winkelpanden en merken, draagt ook het ontwerp van de bestrating en de gekozen materialen bij aan de luxe en sfeervolle uitstraling. De keuze is hierbij gevallen op GeoCeramica®, een grootformaat tegel met een natuursteen uitstraling in meerdere kleuren. Dit, in combinatie met een krachtige vlakverdeling met rechte en schuine lijnen, creëert een unieke sfeer voor het winkelend publiek. Een dagje outlet Roermond is meer dan winkelen, het is een dagje beleving. Met als positief resultaat dat mensen graag nog een keer terug komen.

Plaats: Roermond
Jaar realisatie: 2017
Opdrachtgever: McArthurGlen Group
Hoofdaannemer: KWS Eindhoven
Verwerking: Van de Vijver B.V.
Product: GeoCeramica® Fiordi in de kleuren Sand, Fumo en Grigio
Formaat: 60x60x6cm
Fundering: Zandbed
Voegmateriaal: Split



GeoCeramica®, dé nieuwe siertegel voor de openbare ruimte

Een totaal nieuwe ontwikkeling is de combinatie van keramiek en beton in één. Een ideale tegel voor zowel private als publieke ruimte. Een keramische toplaag geeft een exclusieve uitstraling. De hoge kwalitatieve eigenschappen maken dat GeoCeramica® perfect is voor restaurants, hotels maar ook winkelcentra en pleinen. Meer weten over GeoCeramica®? Neem contact met ons op.


Informatie aanvragen

Uw bericht


 

Reageren is niet mogelijk